Heidoo. : ))
Tänään oltiin sitten mätsärissä. Oli kuuma ilma, ja oli kavereita mukana. ;)
Mua jännitti aivan kamalasti, kun ei olla viikkoon treenailtu, ja tuntui että Lili on unohtanut kaikki asiat. Mätsärissä oli melko paljon porukkaa, siellä oli kyllä hirveän pitkä nurmikko! Tosi kurjaa, Lilikin tykkäsi haistella nyt paljon kehässäkin maata, kun ruohotupsut tulivat niin ylös. : DD Mutta kumminkin.

Kehässä meillä oli parina Bella-corgi, Lilin kaveri. Onneksi ne eivät välittäneet kehässä toisistaan. Lili meni nätisti, vähän joskus yritti haahuilla omille teilleen ja haisteli maata. Lili seisoi ihan nätisti, pöydällä tosin meni melko huonosti. Oli tosi kurjaa seisottaakkin, kun maa oli sellaista muhkuraista. Kysyin Lilin pöydällä ollessa tuomarilta, että onko virallisissa nämä hampaat hylsyn arvoisia. Ja jotain siihen suuntaan se tuomari sitten sanoikin. Eli virallisiin tuskin ollaan koskaan menossa. Tuomari antoi Lilille punaisen, ja Bellalle sinisen. Jotain sanoi että Lili on purentaviasta huolimatta tosi upea koira jne.

Nici, Kaapo, Bella ja yksi Neiti-bichon saivat kaikki siniset. Sinisten kehässä Nici ja Kaapo sijoittuivat. Nici SIN4 ja Kaapo SIN3. Onnea !<3 Mua jännitti aivan kauheasti ennen meidän kehää. Punaisten kehässä oli joitain ihan tosi upeita koiria, mutta mun mielestä se tuomari suosi joitain rotuja. Lili ei sitten lopulta sijoittunut ollenkaan, mutta eipä se mitään ! ;)) 18pv on sitten taas mätsäri.

Mulla on huomenna leirikoulu, ja se kestää torstaihin asti. Hö, joudun olemaan Lilistä erossa. Mä kyllä aijon ottaa Lilin valokuvan mukaan, että jos kauhea ikävä tulee! :'D Toivottavasti nää porukat hoitavat Liliä sitten hyvin mun leirikoulun aikana. :)))

Mutta, kirjoitetaanpas taas joskus. :)

 Janette ja Lili

Ps:
Ainiin, ja Ama-käppänä oli veteraaneissa. PUN4. : )) Onnea Amallekkin ! <3