Ollaan taas harjoiteltu tokoa. Kauhea into olis möllikisoihin. Ja pitkästä aikaa olen yrittänyt edes harjoitella näyttelyjuttuja, seisotusta lähinnä. Nyt on ollut kauhean märkiä ja kylmiä päiviä, ulkona treenaus ei kauheasti onnistu, ainakaan tokon osalta. Maa on tosi märkä ja L ei välitä oikeen märällä maalla istumisesta. Tai muustakaan. Hyvä kun lenkeille pystyy edes lähtemään. :D

Huomenna mulla on taksvärkki, ja ei tarvitse jättää koiraa yksin kotiin ;) Ihan kotona "työskentelen" tuon päivän, katsoo sitten mitä töitä äiti keksii mulla teettää. Mun pitäs hankkia myös bussikortti, kun ilmat alkaa olla niin kylmiä, ja tiet niin liukkaita ettei pyörällä enää tahtois polkea.

Tänään mun pitäs vielä harjoitella Lilin kanssa tuota liikkeestä istu ja seiso. Sekä sitä seuraamista nyt yleensäkkin. <8

Tällä kertaa ei kuvia tähän. Kamera on niin surkea ettei sisällä tule minkäänlaisia kuvia. Ulkona sitten on jo liian pimeää..

Janette ja Lili

Lisäsin Milo-cairnin blogilistaamme. <;