Eilen meillä oli pienet tokotreenit illalla. Harmi vaan, siellä on ihan kauhean pimeää. Ihan hyvinhän se toko meni, ollaan aloiteltu seuraaminen alusta, joskos se koira suostuisi ekoillakin askelilla pitämään kontaktin minussa. Eilen kävi kylässä myös Rölli-tipsu. Koirat hieman leikkivät, mutta Lilillä on nyt joku ihme aikuistumisvaihe, suurimmaksi osaksi se vain räyhäsi Röllin innokkuudelle. <:

Ihanaa, huomenna päästään agilityyn! Tilasin myös tässä yksi päivä meidän agilitykaveri Milo-käppänän omistajalta heijastinhuivi, aletaan mekin näkymään sitten pimeillä teillä kulkiessa. :D

Tänään vaihdoin sivuillemme ulkoasun, vähän syksyisempi/talvisempi tällä hetkellä. Ihan tyytyväinen olen, tosin Lilin naama jää siinä yhdessä kuvassa rumasti kesken.

Pitäisi alkaa harjoittelemaan useammin junior handleria, olen ihan hurahtanut siihen lajiin! Mun täytyy joku päivä mennä vaikka H&M kattelemaan sopivia jakkuja, jotta oltais sitten mahdollisimman siistejä sm-osarissa. :)

Tänään ei ole sen kummempia tapahtunut. Olen ollut suunnilleen köytettynä tietokoneeseen ulkoasun vaihdos yrityksinäni. :> Mutta nyt on urakka hoidettu, jes. Olen myös lueskellut "huippu-handlereiden" kotisivuja, ja ihaillut heidän pukujaan, mäkin tahdon!

No mutta, huomenna tuskin kerkiän agin jälkeen kirjottamaan, treenit ovat 20-21 illalla. Huh, onneksi siellä on valaistus. ;) Toivon ettei Lili kummeksu liikaa sen lavan pohjaa, mikäköhän se sitten mahtaa ollakkaan. Jotain "lauta-levyä" kai? <8 No, kirjoitan sitten myöhemmin tällä viikolla uudestaan, jos vaikka olisi agility-uutisia. :D