No mikä siinä on kun en pysy ollenkaan täältä pois =D Pakko käydä kokoajan kuulumisia rustailemaan.

Tänään heräsin ehkä hiukan liian myöhään, vähän yli 11 lähdettiin Lilin kanssa kävellen mummolaan. Minä söin puuroa ja join glögiä, Lili sai mummon heltymään antamaan pari nakkia. Syöpöttelyn jälkeen lähdettiin sitten pidemälle lenkille, ihan kahdestaan tällä kertaa. Lilillä ei tuntunut olevan kylmä, vaikka takki oli jäänytkin kotiin. Mentiin metsätietä hautausmaalle, porukat olivat kuulema käyneet jo katsomassa mummia, mutta minäkin tahdoin, ja Lili. Emme tosin uskaltaneet edes Lili sylissäni mennä parkkipaikkaa lähemmäs muistolehtoa, jonne mummin tuhkat oli siroteltu. Joten jouduimme tyytymään katselemaan 10 metrin päästä valtavaa kynttilämerta joka vain kasvoi ja kasvoi =) Lähdettiin hetken seisoskelun jälkeen takaisin kotia päin. Lili sai temmeltää matkat vapaina ja nautti selvästi lumesta!

Nyt Liips on ihan kuitti ja makoilee tuossa minun vieressä. Mitenköhän mahtaa käydä, tuleekohan paljon lahjoja? On se niin hassua että nyt on jo joulu, ei sitä ole nyt niiin kauheasti odotettu, ja en minä enää mitään lahjojakaan toivo. =)

Rauhaisaa joulua kaikille!

MUOKSSSS /

Lahjojaa ~
 Lili sai pedigree luunameja, naudan korvan, kaks vinkkaria ja vetolelun((= Näillä pärjää sitten taas!
Itse sain jotain turhaa pientä tilpehööriä, muistitikun ja rahaa =) Äitin kans käydään vielä ostamassa joku kerta mulle se dvd, herätyskello ja manikyyrisetti =)

Mun pitäs varmaan rajottaa vähän tätä hymiöiden käyttöö. Ei tämmönen määrä =) -hymiöitä oo enää kivan näköstä! =D

 Nyt me mennään kahveille ja suklaille. Tai siis minä. Lili järsii innoissaan nautaa (:

Taas tuli todistettua kuinka Lilissä asuu pieni leijjjona! Kun joulupukki asteli sisään, niin tää veti kuningasgekko harjaksen pystyyn ja murrrmurrrmurr vuhvuh äärrr ==D

 (kuvia tiedossa myöhemmin)